Zgłoszenie serwisu niszczarki VeroTech:

Niszczarki VeroTech objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta w systemie Door-To-Door. Wyjątek stanowią niszczarki VS-4025CC  gdzie gwarancja jest 5 letnia oraz dożywotnia na noże tnące. Najszybszym procesem reklamacji jest wypełnienie zgłoszenia na stronie producenta (zielony przycisk poniżej). Producent odbiera urządzenie bezpośrednio od klienta i odsyła bezpośrednio po naprawie/wymianie do klienta. Skraca to serwis do minimum. W razie problemów z serwisem służymy pomocą, w tym celu należy podać nam nr przyjętego zgłoszenia (#xxxxx) wraz z opisem jak możemy pomóc.

Zgłoszenie serwisu urządzeń KonicaMinolta lub Develop:

W celu jak najszybszego procesowania Państwa zgłoszenia serwisowego prosimy o staranne podane wymaganych danych. Po ich otrzymaniu potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia lub poprosimy o dane uzupełniające. W przypadku jak urządzenie brudzi prosimy o wydrukowanie dodatkowych testów, które wysyłamy na e-mail. W przypadku braku możliwości wysłania zgłoszenia prosimy o kontakt na email serwis @ mbr.pl lub numer telefonu 32 77 11 111.

Zamówienie materiałów eksploatacyjnych do urządzenia KonicaMinolta lub Develop:

W przypadku chęci zamówienia materiałów eksploatacyjnych zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jak nie znają Państwo symbolu wymaganych materiałów, prosimy wyszukać urządzenie i po wybraniu w prawej dolnej części strony pojawiają się pasujące materiały. Materiały zamówione (opłacone) w dni robocze do godziny 13.00 są wysyłane w większości przypadków w tym samym dniu. W przypadku potrzeby pomocy prosimy o kontakt na email: handlowy @ mbr.pl lub telefon 32 77 11 111.